Specjalista ds. Inwestycji
Twoje zadania:
1. Prowadzenie działalności inwestycyjnej firmy poprzez:
a. Poszukiwanie nowych i nowoczesnych rozwiązań do wdrożenia w firmie w celu poprawy efektywności i poprawy jakości produkcji
b. Tworzenie budżetu wydatków inwestycyjnych CAPEX oraz zbieranie informacji na temat zwrotów poszczególnych projektów (Excel)
c. Tworzenie oraz kontrola nad rejestrem projektów inwestycyjnych w firmie przy współpracy z działem Księgowości (Excel)
d. Rejestrowanie oraz archiwizowanie w formie cyfrowej dokumentacji projektowej poszczególnych projektów inwestycyjnych
e. Rozliczanie projektów inwestycyjnych oraz kwalifikowanie powstałych w ich wyniku Środków Trwałych zgodnie z rozporządzeniem na temat Klasyfikacji Środków Trwałych przy współpracy z działem Księgowości
f. Udział w targach przemysłowych oraz pozyskiwanie informacji na temat nowych rozwiązań i trendów oraz pozyskiwanie kontaktów.
2. Prowadzenie procesu ofertowania przy realizacji projektów inwestycyjnych:
a. Pozyskiwanie ofert kontrahentów zewnętrznych na realizację założonych projektów inwestycyjnych
b. Udział w pokazach oraz testach organizowanych przez kontrahentów zewnętrznych
c. Porównywanie oraz analizowanie ofert kontrahentów zewnętrznych i tworzenie raportów z tych analiz dla kierownictwa i Zarządu
d. Współpraca z działami produkcyjnymi i technicznymi przy pozyskiwaniu ofert,
e. Wspólna analiza z działem BHP pozyskanych rozwiązań od kontrahentów zewnętrznych.
3. Realizowanie zakupów inwestycyjnych oraz ich kontrolowanie:
a. Realizowanie zakupów inwestycyjnych na podstawie zaakceptowanych przez Zarząd ofert
b. Przekazywanie do działu Prawnego umów oraz zleceń do analizy prawnej oraz przekazywanie informacji na temat uwag i zastrzeżeń do kontrahentów zewnętrznych,
c. Kontrolowanie oraz raportowanie na temat stanu prowadzonych prac inwestycyjnych kierownictwu oraz Zarządowi
d. Rozliczanie zakupów inwestycyjnych oraz archiwizowanie dokumentacji w wersji cyfrowej protokołów, raportów itd.,
e. Przekazywanie dokumentacji technicznej oraz informacji na temat zakończonych prac inwestycyjnych do działów: Utrzymania Ruchu, BHP, Księgowości i działu produkcyjnego na którym prowadzone były inwestycje.
4. Finansowanie projektów inwestycyjnych:
a. Kontrolowanie budżetu projektu inwestycyjnego,
b. Raportowanie na temat poniesionych wydatków inwestycyjnych kierownictwu i Zarządowi,
c. Rozliczanie poniesionych wydatków inwestycyjnych oraz ich odpowiednie zakwalifikowanie przy współpracy z działem Księgowości,
d. Poszukiwanie dostępnych form dofinansowań prowadzonych i planowanych projektów inwestycyjnych.
5. Współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu realizacji założonych zadań inwestycyjnych.
Nasze wymagania:
• Wykształcenie min. średnie (techniczne bądź w obszarze finansów)
• Znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym
• Biegła znajomość pakietu MS Office (głównie Excel)
• Prawo jazdy kat. B.
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Sumienność, dokładność, komunikatywność i samodzielność
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane
Oferta:
• Umowa o pracę
• Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i dofinansowanie do nauki
• Pakiet benefitów pracowniczych
• System płatnych poleceń pracowniczych
• Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Praca w zgranym zespole w miłej i przyjaznej atmosferze