Manager w Dziale Marketingu

Twoje zadania:
• administracja działu marketingu
• współtworzenie i implementacja strategii marki, komunikacji marki oraz strategii marketingowej
• analiza rynku i konkurencji
• współtworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym
• monitoring trendów rynkowych oraz efektywne wprowadzanie nowych narzędzi w tym z obszaru digital marketingu
• działania PR, współpraca z mediami, prowadzenie mediów społecznościowych
• prowadzenie działań z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
• tworzenie artykułów, newsletterów
• zarządzanie stronami internetowymi – współpraca z developerami nad ich rozwojem
• prowadzenie projektów marketingowych od A do Z
• organizacja i realizacja eventów, m.in. wydarzenia branżowe, eventy sprzedażowe, wizerunkowe, kongresy, konferencje, imprezy wewnątrzfirmowe
• aktywne wsparcie Działu Sprzedaży
• budowanie trwałych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi
• współpraca z działem HR w obszarze Employer Brandingu
• współpraca z agencjami od briefu po realizację działań
• Koordynacja i ścisła współpraca z podwykonawcami

Nasze wymagania:
• wykształcenie wyższe
• min. 3 lata doświadczenia w dziale marketingu
• znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
• znajomość j. francuskiego będzie dodatkowym atutem
• znajomość zasad marketingu wizerunkowego, sprzedażowego, komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej
• doświadczenie w pracy projektowej
• umiejętność zarządzania kanałami social media
• doświadczenie w pracy z tekstami
• chęć do nauki i zdobywania nowych doświadczeń
• zaangażowanie w wykonywane zadania oraz proaktywność
• pozytywne nastawienie do pracy
• wysoka kultura osobista
• znajomość programów graficznych – mile widziane
• wiedza w obszarze narzędzi sztucznej inteligencji –będzie dodatkowym atutem

Oferta:
• praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• umowa o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• pakiet benefitów pracowniczych
• dofinansowanie do szkoleń i kursów
• pracę w miłej i przyjaznej atmosferze